söndag 26 oktober 2008

bada:)

nu ska jag, christer o ebba åka o bada:) ska bli skönt att simma lite.
var ute o gick en sväng innan frukost vilket jag ska göra varje dag, kommer bli jobbigt att gå upp tidigare men hoppas man kan gå ner lite i vikt. måste ju börja någonstans iaf:/

pratade med pontus igår o snart kommer han o hälsar på mej:) på fredag för att vara med exakt:)
pratade om v.2 nästa år med då vi är några stycken som bokat en stuga i kläppen en vecka. ska bli så himla roligt att få åka lite snowboard o komma iväg, speciellt när jag får vara med pontus.
julen är annars planerad så att jag kommer hem o sen följer pontus med mej hit under nyår:) känns bra o veta hur allt kommer bli så man har saker att se fram emot:)

nu verkar dom andra vara klara att åka o bada så det är nog bäst att jag slutar här:)

Inga kommentarer: