torsdag 30 oktober 2008

regn o rusk!

vilket väder det blev idag, ushanne mej, tur att jag hann med alla hästarna som skulle motioneras på förmiddagen:)
har haft ute vet idag o vaccinerat alla hästarna, gick bra faktiskt med min häst oxå:)

har varit lugnt denna veckan, inte gjort mer än det vanliga:)
men imorgon längtar jag till o har gjort hela veckan, för då kommer pontus!! han kommer sent iof men det gör inget, jag håller mig nog vaken tills jag ska häma honom:) saknar honom så.

saknar många hemma nu, känns jobbigt att veta att jag inte kommer hem förns till jul, men det kommer bli extra roligt då att träffa alla:) men stressigt eftersom jag inte är hemma så många dagar. men det löser sig:)

längtar till vecka 3 med:) pontus hade sagt fel vecka ang kläppen förut:)SE UPP I BACKEN!

Inga kommentarer: