söndag 19 oktober 2008

höst:(

Hösten gör mig deprimerad, eller så är det jag själv som gör mig själv deprimerad?!
Jag kan inte förklara hur jag mår just nu men det är inte bra iallafall. Jag tycker det är jobbigt när folk klagar på sina liv hela tiden men ändå kan jag inte låta bli att göra det själv. På något sätt mår man bra av det och det förtjänar ju alla.

Bor på gotland numera för dom som inte vet, trivs och trivs inte.
Just nu längtar jag efter Pontus, mamma, kompisar, hemma.
Är i stallet på dagarna för det mesta men är jag inte där så gör jag absolut ingenting, idag har jag gått ut med hunden o dammsugit, sen har det bara varit soffan. Det känns pinsamt men jag orkar inte göra något:(

Är glad att jag har holly med mej, hon finns alltid som stöd, ska träna henne imorgon för fredrik, ska orka rida lektion alltså:/ skulle bara vilja komma iväg o göra något annat.

Inga kommentarer: