onsdag 25 februari 2009

fantasilös

Kommer aldrig på någon bra rubrik:/ sorry!

Sitter o tar det lugnt nu efter en jobbig dag med hästarna. Red lektion på Kingen i förmiddags för Rickard vilket kändes som ett pass på friskis o svettis, mjölksyra var bara förnamnet!:) men det känns bra när kroppen får jobba lite;) Red Hollan boll lite i ridhus sen med kandaret, var ett tag sen nu. Älskar den hästen så otroligt mycket, hon är så underbar att rida så det finns inte. Vi har kommit så långt tillsammans nu, även om inte allt stämmer hela tiden så har jag inte ridit många hästar som är mer välridna och utbildade än hon, lite ska man allt skryta ibland:) hehe

Dagarna har flutit på som vanligt annars. Ska åka hem en sväng över helgen nu så blir båten imorn. Min underbara Potus kommer o hämtar mej vid båten med, ska fira honom på lördag hos mamma då han fyller år. Lis fis kommer o hälsar på mej hemma på fredag med:) Potus jobbar halvdag då så får se vad vi hittar på;)

Ja ja nu blir det nog duschen för min del har svettats som en gris idag;)

Föresten så har Mia fixat en hemsida till hästarna o gården nu.
www.stallbolex.se

1 kommentar:

Elin sa...

Jag har sagt det till dig Jessi. Holly är en av de mest välridna hästar jag någonsin har ridit. You did that! :-)
Nu ska jag in och titta på eran hemsida!