onsdag 4 mars 2009

onsdag

Var ett tag sen jag skrev nu, blir lätt så när man har mycket annat att göra:/
Var ju hemma i helgen med så då hade jag inte mycket tid över.
Träffade Lisa på fredagen o hade mys hela dagen;) åkte till älmhult o titta på Pontus brors nya bebis lite, efter det tog vi en tripp till Lisa!! Äntligen har jag fått se lisas hus, lisas häst o den lilla byn där lisa håller till:) var en spännande upplevelse o se Broby kan jag ju säga:/

Blev mys hemma hela lördagen o Pontus blev 29. Pontus föräldrar kom o fikade på eftermiddagen o sedan blev det god mat som Pontus beställt o film:)

Söndagen var vi ute o tittade på det nya husbygget, bra en grop än så länge iof hehe, tog ett sorgligt farväl av mamma o Petri sedan då vi åkte in till stan o gjorde oss lite iordning för bilresan till båten:( blev ett lika sorgligt farväl där när jag var tvungen att lämna min älskling.

har nu hunnit med o träna dressyr på Indi o hoppat på holly:) gick super med båda:)

Nu är det nästan bara en månad kvar för mig här på Gotland. Längtar hem så det gör ont, även om jag trivs så är det mycket hemma som jag vill hem till nu, längtar tills vi får flytta in i huset i sommar! Det ska bli så himla kul att äntligen få något eget:) för nu är det verkligen på g, det nya huset håller på att byggas o Pontus har sagt upp lägenheten, o allt känns bara toppen!

nehe nu får det nog vara bra för idag, måste npg ut i stallet igen!

Inga kommentarer: