torsdag 19 mars 2009

magmuskler?!

haha Jag tycker faktiskt att det börjar bli väldigt hårt på magen nu;) När jag spänner den iaf. Har något annat ivägen bara som ja måste bli av med men det kommer nog ta tid.
Vägning imorrn o är faktiskt väldigt förväntansfull så jag hoppas det blir en positiv siffra:) hehe

Red Kingen idag för Jan Larsson vilket var ganska jobbigt men ganska kul med när det gick bra;) Två hästar i paddocken efter det var med ganska jobbigt så nu är ryggen inte riktigt som den borde vara men men det är smällar man får ta i denna sporten verkar det som.

Oj jag måste ju boka båt till Pontus som kommer hit om exakt en vecka idag;) Det är nog bäst att jag gör det nu på en gång innan batteriet dör på datorn, för vem orkar resa sig och sätta i sladden?!;)

1 kommentar:

Elin sa...

Försiktigt med ryggen älskling!!