torsdag 26 mars 2009

ensam

Usch vad dålig jag har varit på att skriva nu, sorry. Men har verkligen inte varit pigg på o sitta vid datorn nu. Är ensam hemma här då Bror o Mia + Barnen + Mias föräldrar är på semester denna veckan. Dom åkte i måndags så jag har varit helt själv hela veckan. Men imorgon kommer Pontus o Lisa!!:) Dom skulle kommit med båten ikväll men skit båtarna ska ju alltid krångla så dom åker kl:5 imorgon bitti:/ stackare, men är så glad att dom kommer hit. Ska bli sånt mys hela helgen!:) Ska hämta dom kl:8 imorgon efter att jag släppt ut hästarna.

Annars har veckan varit bra, jag o lakrits har ju varandra iaf:) Var världens piss väder i tisdags så man höll på o blåsa o snöa bort. Helt sjukt var det faktiskt har nog inte varít med om en liknande snöstorm. Men både igår o idag har det varit sol så det smälter sakta bort, tyvärr ganska mycket kvar ändå:(

Gjorde något dumt idag:/ tänker inte säga vad men det kommer nog visa sig när jag gör det jag alltid gör på fredagsmornarna. usch vill inte veta:( måste skärpa mej!!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker hem btw. Har fått en hatt av mamma som jag ska hämta ut nästa vecka innan jag åker hem. Så jag o hollan kommer vara sååååå fina på Medelsvåren nästa helg;) bara fracken som fattas!

Ja ja inte mycket mer funderingar i mitt huvud så detta får vara nog för idag men nu har jag uppdaterat lite iaf;)!

Inga kommentarer: