söndag 29 mars 2009

Vad är klockan?!

Ja det kan man fråga sig nu när man ställt om den så känns allt helt fel, men imorgon blir det nog som vanligt igen, bara att det är ljust längre!!! Vilket vi tycker väldigt mycket om!!:)

Körde Lis Fis o Pontus till båten vid 17 idag. Har haft en bra helg med hästar, film, raukar o bus!:) Så jag hoppas Lisa är glad nu när hon äntligen fått se sina efterlängtade stenar!:) haha
Har som sagt bara haft det bra i helgen o gjort det vi känt för. Vädret har varit bra förutom i fredgas då det regnade lite men annars har det varit halvklart o över 5+!!! det är första gången det är så varmt här i år, skönt!
Blev lite blandade känslor idag när jag lämnade dom vid båten, visste inte riktigt om jag skulle vara ledsen (som jag brukar vara) eller hur jag skulle känna. Klart det var tråkigt att helgen var slut o dom skulle åka men samtidigt så är det nu mindre än en vecka kvar tills jag åker hem!!! Ah det känns så overkligt så jag vet inte riktigt om det är sant eller inte men på torsdag kommer mamma o Malin iaf;) Då blir det mycket närmare till allt o alla o det kommer kännas underbart att kunna träffa folk som man känner när man vill.
Osså ska vi fixa en liten grej till Lisa med, hehe!

Ja ja nu får jag nog ta o plugga lite program så jag kan rida igenom dom imorgon på träningen för Rickard, blir en hård helg för min lilla tös nästa helg. Men skoj ska det bli! Speciellt som jag ska hämta min alldeles egna hatt i veckan!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

1 kommentar:

Lisa sa...

Ska vi fixa vad jag tror det är vi ska fixa? Mohahahaha! :)