tisdag 10 mars 2009

dressyrträning!

blev det igår för hela slanten, nästan iaf;)
Red hollan boll först själv en timme för Rickard och jag kan bara säga att hon är helt fantastisk min lilla pålla. Hon var så fin o när vi red igenom programmet så sa Rickard att det såg ut som om vi bara dansade fram, o det var så det kändes oxå. Helt underbar är hon när hon går så. Hoppas det kanske kan gå bra på tävlingen i helgen med henne. Men jag vet ju hur hon är så är väl bäst att inte ha för höga förväntningar:/
Red Kingen efter henne tillsammans med Mia o Helena. han var lite galen i början men blev bättre efter ett tag, kändes bra och lydig för skänkeln men var lite tjaffsig i munnen.

Har idag varit kiss o bajs väder o snöat o blåst nästan hela dagen. Mindre roligt när man är ute typ hela dagen:/ Är klar nu med dom som ska ridas förutom Hollan som ska hoppa ikväll:) skoj skoj.

Pratade lite med mamma nyss o jag tycker det är så tråkigt att allt ska kosta så mycket pengar som man inte har:/ Har en dunder räkning för tandläkaren till hästarna nu denna månaden plus att jag ska lyckas få hem båda hästarna på båten (som inte är gratis vill jag lova). Känns jättejobbigt när kontot är tomt o man vet att där inte kommer komma in så mycket pengar denna månaden. Livet är hårt men jag hoppas allt löser sig o att jag kommer hem med dom båda till tävlingen som är den helgen jag planerar att åka hem. Ska bli spännande att starta Holly i Medelsvår nu när hon går så bra på kandaret;)

Funderar på o gå o ta en dusch nu kanske om det finns något varm vatten:/ Ska åka till stallet sen om två timmar o ta in hästarna samt göra iordning mitt lilla hjärta till hoppträningen för Zarah!

Tänker på min Pontus varje dag, varje timme, varje minut, mina kompisar med som jag kan få lättare att träffa när jag kommer hem. Snart blir jag själv här en vecka med, blir mys när Pontus kommer hit o håller mej sällskap några dagar iaf;)

Nej nu väntar duschen kall eller varm:/

Inga kommentarer: