onsdag 18 mars 2009

solsken

idag har det varit strålande sol men såklart så skulle det blåsa kallt så det blev inte så skönt iaf:(

Lite uppdatering nu kanske för jag har inte riktigt haft möjligehet att skriva innan;)

Tävlingen gick väl lite sisådär. Med Kingen gick det väl som förväntat men till o med lite lite bättre så det är vi nöjda med. Hollan hade jag nog lite höga förväntningar på (som jag vet att jag inte ska ha egentligen) men eftersom det gått så bra på träningarna så trodde jag att det kanske för en gångs skulle kunde få gå bra på en tävling oxå men nej det gjorde det såklart inte. Men men så är det ju. Får blicka framåt o kämpa på hopptävlingen som kommer i helgen;) Det ska bli skoj. Tränade för Zarah igår o hoppade 120!!! de ni!! var inte jätterädd med ganska väldigt mycket ändå, haha men det gick toppen faktiskt så vi får väl se hur det går. Men inte hoppas en massa nu för då vet mna ju hur det går.

Tränade dressyr på Indi i måndags o det gick toppen!!!!!!!!!!!!!!!! Ah så duktig han var, o fick beröm ar Rickard med det var skoj. Är ju kul att man kan få det av någon iaf:/ (Ta inte åt dej om du inte känner dej träffad) Blir lite ledsen när det är som det är nu:(

Imorgon ska ja rida lektion för Jan på Kingen vilket kommer bli spännande:/ kommer nog tappa resten av mina kilon på den träningen. haha

Oh nu börjar Greys Anatomy strax så det är nog bäst jag bänkar mej i soffan;)

Inga kommentarer: