söndag 8 mars 2009

Girls Night

var ute igår:) Först blev det lite tjej kväll hos Madde vilket var riktigt trevligt, fast alla hade något stort gemensamt o prata om förutom jag:/ BARN. Vilket iof var väldigt roligt att lyssna på så jag är nöjd, hehe
Kom tyärr ut till Munken lite sent så kändes som om vi bara kom in o sen gick igen trotts att vi var där två timmar. Blev så ledsen när dom stängde:( Hade kunnat dansa hela natten:) Så jag är väldigt nöjd med kvällen, kom i säng vid typ o fick sova till 11 idag när Lisa ringde o väckte mej:) men det gjorde inget för Herman började skrika stax där efter så då hade jag nog vaknat iaf:)

Har ätit lite frukost nu o anmält mej till en hopptävling, blev 1m o 110m denna gången:/ ush så nervös man blir, men det är två veckor kvar tills dess så hinner hoppa för Zarah två gånger till innan:)

Tror nog det blir till att ta det lugnt idag o städa lite och tvätta en och annan bil kanske?! Fast just nu känner jag att jag inte orkar göra någonting, skulle vilja ligga i soffan o titta på film hela dagen, det hade varit nice;) men det går ju inte när man bor med en familj med två mindre barn:/ Men söndagar ska bli min o Pontus vilo dag sen o då kan vi göra vad vi vill!!!:)

Har börjat fundera lite på ett litet partaj i sommar när vi flyttat in, får nog börja spåna på ett datum sen när vi flyttat in:) hmm

ja ja det var nog allt som orkade röra sig i mitt huvud idag så får skriva mer en annan dag!:)

Inga kommentarer: