måndag 1 december 2008

globen horse show

var i sthlm i helgen med mamma. var roligt att träffa henne. var ett tag sen nu:(
bodde hos mormor men blev mest sova där, var i globen på lördagen o söndagen. jätteskoj o titta på massa dressyr:) köpte även en ny telefon under pausen o kommer flytta mitt nummer till telia inom en vecka hoppas jag:)

var hemma hos micke o ellis på lördagen o åt lite middag, kul att ses, men dröjer inte länge till så kommer dom till småland när jag är där med. ska bli roligt att fira jul alla tillsammans igen:) eller det fattas ju många i familjen men roligt med lite fler iaf:)

imorgon blir det till vet med phantacy, hennes ben vill inte bli bra:( får se vad dom säger.

Fick se lite filmer från helgen då pappa o jocke o petra var här o hälsade på. filmerna var på ebba när hon red, så duktig o travar över bommar själv (fast med ledare men ingen som håller i henne:)) tänkte jag kanske för en gångs skull skulle lägga upp någon bild här så tänkte ja kan ta en bild på henne då:)

har inte så mycket mer o säga idag men blir kanske mer någon annan dag:)

(okej jag lyckades inte med någon bild tyvärr:( får se om jag orkar ta tag i det någon annan dag;))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Syrran!

Tack själv för i helgen , vi ses som sagt snart igen :)

Lägg gärna in bild , det är inte så svårt med din nya telefon :)

Ha det bra hälsa Gotland