lördag 20 december 2008

gotland

mycket vackert ställe på sommaren, just nu vet ja inte för ja tycker det är som hemma. regn regn o mer regn:( sov till 8 idag, skönt. kan inte sova mycket längre nu för tiden när man är van att gå upp tidigt. men det känns skönt iaf;)
har inte kommit ur huset ännu förutom morgonpromenaden med lakrits men ska väl dra mig mot bolex sen efter lunch o mocka, ev rida, får se hur mycket de regnar:) mia var sugen på att hoppa men ja kan inte hoppa min älskling nu för hon hostar:( det är det värsta som finns när ens djur mår dåligt, då mår jag med dåligt. jobbigt med när man inte vet riktigt varför hon hostar men ja hoppas det blir bättre efter julen när vi bytt ensilage o hon fått vila några dagar. hoppas hon är ok då iaf för det är kurs med rickard efter nyår som jag vill vara med på!:)

i torsdags var ja i stan själv o fixade de sista julklapparna, som ja egentligen var klar med men var tvungen att byta en grej o fixa lite åt andra;) sen var ja hos frissan med, hottie I am!:) haha enligt mig iaf får väl se vad andra tycker:)

ja ja nu kom mia hem så då ska vi väl fixa lite lunch o knapra i oss o sen åka till bolex.

en sista sak bara, det är någon som skriver kommentarer på mina inlägg men som inte skriver vem det är o det är lite frustrerande o läsa när det står anonym:) so please fix it!:)

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag fick en liten känsla av att Anonym skulle kunna vara Lisa :-) Undrar om det inte är det?

Anonym sa...

★°☆ God Jul & Gott Nytt År ☆°★