tisdag 25 november 2008

förlora?!

man förstår inte vad det är man har förns man håller på att förlora det.
igår höll jag på att förlora det käraste jag har, o allt var mitt fel. blev ett långt samtal med mycket tårar men tillslut kunde det vända. dagen idag har dock inte känts så rolig men nu börjar det kännas bättre. men är fortfarande orolig:/ vill dela resten av mitt liv med honom.

det bästa med när man är deppig (det enda positiva antar jag) är att man ofta tappar aptiten, iallafall om man inte har möjlighet att tröstäta istället. gått ner två kilo till nu, deru lisa fisa!

jahapp, när man inte bor själv och äger saker själv så finns det andra som kan komma att kräva saker. just nu kräver min bror att jag ska flytta på mig o ge honom datorn. eftersom han ger mig mat och husrum så känns det inte som om jag har så mycket att säga till om.

btw, vill gå på återträffen, när o vart den nu blir, blir nog tyvärr svårt för mig att lyckas ta mig dit, men ska göra allt som står i min makt för att lyckas komma!

1 kommentar:

Elin sa...

den blir inte förrän nästa år någongång hälsar anneli. men du, ring när som helst gumman! i loooove you