måndag 24 november 2008

blogg?

varför skriver vi här egentligen?! är det för våran egen skull eller för andras? jag gör det nog både för min skull o för andras, jag behöver ofta skriva av mej lite o jag hoppas det är kul för andra o läsa om vad ja gör på dagarna, folk som jag känner som jag inte kan vara nära just nu, jag tycker om att läsa deras blogg:)

snöovädret har härjat på gotland hela dagen, blåsten gjorde att snön piskade i ansiktet när jag var ute med hästarna så idag blev det motion på egen hand i hagen:) hade iaf inte vågat rida mias galna hästar i detta oväder:) men som sagt dom skötte det ganska bra själva i hagen med allt bus!


förra veckan var jag arg, ledsen o trött. denna veckan bara längtar jag o saknar jag. det gör så ont att ha alla man älskar så långt ifrån sig. börjar tänka på plönningetiden, då man hade alla vänner nära runt omkring sig hela tiden, jag saknar det, jag saknar det sista året. nu är alla spridda för vinden hit o dit, tänk om vi kunde få vara samlade igen, tänk om vi kunde ha möjlighet att ses allihopa som det ev verkar vara planerat, men det blir nog svårt för alla att kunna ta sig dit. hmmm gurgel gurgel.

ja ja inte mycket mer o skriva, saknar er!

Inga kommentarer: