lördag 22 november 2008

minus.

ush vad kallt det måste vara ute nu:( har ridit med mia idag på en häst o själv innan på min egen lilla plutta:) hoppade henne i torsdags för jan btw, gick så bra som det typ aldrig gått förut:) o igår hade vi kandar för första gången, kan det bli bättre? sånna saker kan man leva på i en vecka:)

annars då, sthlm nästa helg, globen alltså:)
sen är det inte långt kvar tills jag får åka hem o hälsa på:) fira mysjul hemma, o pussa på min fina fina häst som står där hemma o saknar mej.

jag måste erkänna att robin faktiskt blivit bättre i idol, men ja förstår fortfarande inte hur man kan tycka att han sjunger bra?! det är ungefär samma sak som dom som tycker att johan palm sjunger bra, det bara ilar i mina öron när dom sjunger, tycker det är dags för dom båda två att åka hem, vi kan redan nu låta Kevin få sjunga sin final låt för alla vet ändå att han kommer vinna:) fast de e klart då får ja ju inte sitta o drägla över honom på fredagar länge:/
det är konstigt att idol ska ha så stor påverkan på folk, jag menar, hur många är det inte som tittar på idol egentligen?! typ alla. and the talk is going strong about it every day:)

är hemma själv nu föresten, skönt o bara vara lite, var inte så sugen på att följa med o handla, så fanns inte så mycket annat att göra för mej än att vara kvar här, ska börja göra lite pirogsmet sen så vi kan laga piroger när dom kommer hem.

äsh känner att det blir för långt inlägg nu så skriver mer imorn istället;)

Inga kommentarer: