söndag 2 november 2008

hemlängtan

har otrolig hemlängtan nu:/ var o lämnade pontus på båten idag o det gjorde ju inte saken bättre precis:/
pratade med mia nyss o hon är underbar o förstående. som det känns just nu så lutar det åt att jag åker hem så snart som möjligt, känner att jag behöver lugna mig med hästarna lite o hitta tillbaka till det som är roligt med dom, inte lägga en massa pengar på träningar o tävlingar utan ha det som en hobby för ett tag, känner mig hemsk som bara vill lämna allt jag fått här o allt dom lagt ner på mig men jag mår inte bra som det är just nu:( ska fundera lite mer imorrn.

helgen har annars varit bra, var o tittade på ggn (gotlandgrandnational) (cross) i lördags vilket var ganska underhållande:) sedan var jag o pontus ute och åt middag på kvällen vilket var super mysigt:) älskar honom så.
idag har vi bara slappat o umgåtts tills han skulle åka.

just nu känns allt bara jobbigt o ja hoppas jag kan tänka lite klarare imorgon o komma fram till något för just nu dunkar huvudet o tankarna snurrar som galnngar i mitt huvud.
har bara så dåligt samvete för alla som satsat på mig, men nu måste jag nog försöka fundera ut vad jag vill o inte tänka på vad alla andra vill att jag vill.

godnatt kära läsare, vi hoppas på en ljusare dag imorgon!

1 kommentar:

Elin sa...

Hej älskling! Har du börjat blogga? :-) Va roligt. Tråkigt att höra om hemlängtan dock.. Hoppas att du får komma hem snart hjärtat mitt. Saknar dig massvis.