onsdag 12 november 2008

vänner?

jag har nog aldrig känt att en häst verkligen inte tycker om mej, men idag kände jag det. jag o Matrix (mias häst) har inte riktigt kommit överrens, vi trodde han hade ont i kroppen eller något sådant för han vill verkligen ha av mej. idag red jag först lite o det gick dåligt som vanligt. mia som stod o tittade blev grymt ridsugen o satt upp en stund o allt bara funkade, jag fattar inte, hon kunde gå på honom utan att han blev arg eller någe, jag satt sedan upp iegn o det första han gjorde var att slå en hög spark så ja nästan flög av o sen var han allmänt tjurig som innan.
faktiskt så har jag aldrig varit med om detta. förstår inte riktigt vad det är eftersom ja o mia rider ganska lika, ska helt enkelt bara försöka bli kompisar nu för denna hästen vill jessica tävla!!:)

har haft sönder mias mammas bil idag:/ eller det var egentligen inte jag men det var ju jag som körde den när det hände så känns som mitt fel:/ helt plötsligt så lossnade en grej under bilen, en rem o något mer, var något som gick till generatorn eller nått sånt. ville inte starta sen iaf så nu är det bogserad till verkstaden:/ vissteligen var det en rostig o gammal bil med många mil på nacken men ändå:/

nej nu ska ja gå o ringa min lisfis o se om hon svarar:)

Inga kommentarer: