tisdag 11 november 2008

bebisar, regn o hästar + lisa;)

funderade mycket o precis som mamma sa så kommer jag ångra mig om jag åker hem. o åker jag hem måste jag plugga eller nått för det finns inga jobb nu så jag har bestämt mej för att stanna. känns bättre nu så vi får hoppas att det fortsätter så!

det börjar gå riktigt bra med Kingen nu o hollan är duktig som alltid:) ska nog börja rida henne med kandaret nu:) idag var det iof inte roligt alls då det blåste och regnade hela dagen, longerade två hästar o sen var jag dyngsur så blev inget mer, hoppas på bättre väder!

lisa fisa har varit här i helgen:) var kul att ha sällskap i stallet lite men framförallt var det kul att ha henne här! tycker vi hann med mycket o i lördags gick vi ut i visby, super mysigt ställe med mycket olika människor. blev en massa dans men ingen sprit:) skönt o slippa vara bakis o man kan faktiskt ha roligt ändå;)

har en underbar liten brors son som är så mysig så man bara vill krama o pussa på honom hela tiden:) jessi brukar inte vara så förtjust i bebisar men tror det kan vara därför att man inte riktigt vet hur man ska göra med dom men med herman har det blivit ändring på det:) mös i soffan igår kväll:)

kanske ska gå o hjälpa till lite med maten nu men nu är ni lite uppdaterade iaf:) blir inte alltid så mycket tid över för att skriva här:)

1 kommentar:

Elin sa...

Vad härligt att du känner att du vill stanna...! Men jag hade hoppats på att du skulle följa med på plönningerunion på luciahelgen? Snälla snälla du kan väl komma? :-) Älskar dig!