torsdag 9 april 2009

påsk

gick in o läste lite bloggar nu o kom på att jag kanske skulle skriva lite blogg men kände verkligen att jag inte hade något lust att skriva vad jag gjort denna veckan för jag har inte gjort så mycket:/ har haft fint väder dock så det har varit skönt att vara ute.

Igår kom mormor o ska vara här över helgen, imorgon blir det buffe på laxbutiken, mumms!!!
blir nog mysigt o mättande, jessi bakade idag btw, händer inte ofta;)
blev inget avancerat utan bara en tigerkaka med recept ur chockladboken, men den blev faktiskt god. haha mormor fick vara med lite.

känner mej seg ikväll men inte direkt trött, känns bara trist att sitta o glo på tv så känns som om jag lika gärna kan gå o lägga mej snart:/

Nina träning i helgen, två pass på lördag o ett på söndag, är självklart kul men hela helgen går ju åt till det så känns lite jobbigt. fast vad skulle man hitta på annars?! INGET så det ska nog bara bli kul, hoppas dom går bra:)

ja ja nu tjatar pontus på mej att han vill gå o titta på mammas o Petris husbygge, går framåt sakta sakta, dom håller på o murar grunden nu, vill bara det ska gå fort så jag får mitt hus för mig själv!;)

jaha det blev ju endel skrivet ändå o kändes helt okej o göra det med, hehe

2 kommentarer:

heidi sa...

Glad Påsk :)

Elin sa...

Härligt att du bloggar lite! Det tycker vi om :-)