tisdag 14 april 2009

tisdag

Jaha då var påslen slut:( har ätit massa gott o bara myst i det härliga vädret! så underbart!

Nina träningen i helgen gick toppen o dom var så fina båda mina hästar;) Man blir så glad när det går bra. Idag har jag o Indi varit ute o klättrat vilket var väldigt jobbigt tyckte han:) Ska gå ner o longera Hollan boll nu så hon med får röra på sig lite.

Imorgon blir det "arbetsintervju" på smålänningen, ska se om jag kan vikariera lite som tidningsbud på natten nu under sommaren så man får in lite extra pengar;) det behövs alltid, hehe

Hus bygget går ganska sakta med så just nu finns det inte så mycket att göra för mig där borta så dagarna blir ganska slappa, skönt iof för jag har ändå alltid saker att göra min känner att jag vill jobba lite för födan o så jag inte behöver ha dåligt samvete för lönen.

Annars har allt börjat rulla på i vanliga banor, Pontus stukade foten i helgen så det är lite synd om honom men han får klara sig själv till imorgon så ska ja ta hand om honom lite då;)

Till helgen blir det Hopptävlingar i sickinge (inte för min del) men jag ska vara där o sälja lite på fredag o lördag iaf så vi får väl se hur det går. Längtar till söndag som ska vara min vilo dag, inga hästar o ingenting som är ett måste. Tänkte försöka hålla söndagar till det så man får pausa lite från allt ibland;)

Väntar med spänning på lisas lilla föling som verkar vara på g lite nu;) Måste ju åka o titta på den när den ploppat ut;)

Inga kommentarer: