måndag 20 april 2009

somriga dagar

Man börjar vänja sej vid detta underbara väder nu, känns konstigt när mamma säger att det ska bli regn på onsdag, regn, vad är det?!;)

Var en riktigt bra helg faktiskt, fredagen blev lite försäljning i ridhuset på tävlingarna, gick dock inte så bra som vi hoppats på men men. Lite fredagsmiddag i torpa som vanligt;) alltid lite mysigt.
Lördag blev mer sälja på tävling o sen på kvällen åkte jag o Pontus till Lagan o grillade hos Micke o Hanna med Zarah o Fredrik o Alida som bodde där över helgen. Mycket trevligt måste jag säga, god mat med o VÄLDIGT god tårta som jag hade gjort eftersom Alida fyllde år;)
Sov till 11 i söndags, wow! hur länge sen var inte det?! Sedan blev det en heldag på Däckia med putsning på min bil, blev inte så bra som jag hade hoppats på men får se om det blir bättre med andra maskiner som vi ska låna sen.
Vill ju så gärna ha på fäljarna!!!!!!!!!!!! Men det dröjer tills allt annat är klart, men det trycker ju på lite när jag vet att mina fina fäljar ligger o väntar, betalda o klara, hihi...

Annars har det inte hänt mycket, har så fullt upp så hinner inte skriva så mycket som vanligt men ibland uppdaterar jag iaf;)

Tror det blir sängen nu för min del, är så himla skönt att sova!!!!!!!!!!!!!!!!