torsdag 15 oktober 2009

Plugg, plugg o plugg

usch nu är det mycket, hinner inte riktigt med allt:/ hinner typ aldrig skriva här:/
Har varit duktig o tagit bilder på bilen som Micke ville men batteriet på kameran e slut så ja kan inte lägga in dom på datorn förns jag laddat kameran vilket verkar ta tid:/ hehe Men var tur ja hann ta bilder förut iaf för idag åkte vinterfäljarna på och dom är inte speciellt vackra:/ Så tråkigt men skulle kanske bli snö imorgon så vill inte riskera o göra samma sak som förr förra året;)

Skolan tar mycket tid, hästarna tar resten av tiden:/ Kommer bli tufft, iaf innan man kommer in i det, Arbeten som ska vara klara nästa vecka o tenta veckan efter, ska göra mitt bästa men är så svårt o plugga på kvällen när man är trött, somnar ju bara:/

Nu börjar lektionen snart så bäst jag avrundar, ska fixa bilderna och skriva lite mer någon dag!

4 kommentarer:

Micke sa...

Vinterfälgar ?? får man redan montera på vinterdäcken ??

Elin sa...

Jajamen, från o med 1:e oktober!
:-)

Jess darling, du fixar det här. Du ska bara komma in i rutinerna lite så blir det säkert bättre snart.
Heja dig! Pusspuss

Anonym sa...

Hej! Har du börjar plugga? Va roligt? Industriell försäljning? Andra sidan bordet av mig då som läser inköp. Är det en KY-utbildning? Kommer att gå galant!! Kramar Hanna

Malin sa...

Vintertäcket är som 145;) Du kan få testa ju. Haha jagg vi fick ju ta det vi ville ha å då tog jag ju gramantyglarna å ländtäcket fr Dios;) Hehe