fredag 15 januari 2010

Solkensdag!


Igår var en riktigt bra dag. Dagen började med en tenta i företagsekonomi (vilket jag avskyr) men för en gångs skull så kändes det verkligen super, de flesta frågor kändes lätta vilket gjorde det mycket roligare och kommer nog visa sig på resultatet!:)

När jag var färdig på skolan sken solen när jag kom ut o satte mig i bilen för att åka till Däckia, där städade jag lite o åt lunch med Pontus.

Tog mig sedan ner på stan för att byta ett par leggings som jag köpte på mellandagsrean och som gick sönder andra gången jag skulle använda dem:/ tyvärr hade de inga sånna i den affären så jag fick tillbaka pengarna istället.

Åkte sedan till ICA för att handla lite, hittade mycket rabatter o grejer så jag tyckte jag lyckades skrapa ihop ganska mycket för lite pengar;) Kontot var ganska tomt om vi säger så;) hehe

Påvägen hem sedan blev jag jätteridsugen eftersom det var så skönt med sol ute o ca: 0 grader ute. Var inte hemma förns vid två tyvärr men visst om jag hade velat stressa så hade jag hunnit rida men jag orkar inte stressa varje dag så hoppade över ridningen. Mockade och gick sedan på en lite längre promenad med Nanook, tyvärr hade solen gått ner då den lös bara på trädtopparna så det var lite kallare.

Blev pannkakor till middag när Pontus kom hem o sen slocknade vi båda två i soffan, sov till 21.30 då hästarna skulle ha mat o sen gick vi o la oss, ibland är man lite tröttare än vanligt;)

Idag är jag ledig o tar det lite lugnt i soffan just nu, ska ner i stallet strax men tänkte jag skulle ta det lite lugnt idag;) Ska börja sätta igång Indi idag:/ Blir en promenad i paddocken eller något sådant idag, går inte att gå någon annan stans för då är han tokig, o rida skulle jag aldrig få för mig att göra när han stått i 3 veckor:/ Men det går säkert bra sen;)

Fredagsmiddag hos mamma o Petri ikväll, Vi ska ta med hemmagjord glass till efterrätt, ska testa med yoghurt glass denna gången;)

Funderar på att byta blogg om ingen kan hjälpa mej med den jäkla blogspot som jag inte förstår mig på, blir isåfall nästa samma adress som denna så det behöver ni inte oroa er över;) Ska se om Malin kan hjälpa mej med den andra lite så blir den kanske lite finare;) Återkommer om det blir någon ändring på adressen;)

1 kommentar:

Malin sa...

hollidej.blogg.se