torsdag 7 januari 2010

Bilder
















Första dagen efter jullovet i skolan, tråkigt.... Blev trött:( Men nu ska ja lägga in lite bilder:):) Som ni ser så e de lite av varje, julafton, nyårsafton tillsammans med Malin, Micke o John hemma hos oss;) Lite ridning i den vackra snön!

Dessa tre dagar innan skolan började denna veckan har varit mycket trevliga, tagit det lugnt, sovit lite längre på morgon, ridit, o pluggat, umgåtts o myst i soffan. Från och med idag är allt som vanligt igen:/ bra o dåligt?!
V.8 börjar min praktik, då blir det mycket att göra jag ser verkligen inte fram emot det:/ har inte tid att jobba, skolan är helt ok med max 3 dagar i veckan o som längst 9-15, perfekt för mig!;) Men att gå 8-16 o rida två hästar i mörkret det känns inte det minsta roligt:/ Får se hur det löser sig?!

Julen är ute ur huset nu iaf o huset är ganska städat;) Har gjort en lite grundligare städning när julgranen åkte ut;) hehe endast en julgardin kvar som får sitta tills jag hittat en annan, hittar ju ingen som passar till dom andra bara:/ hmm
Ja ja nu e de nytt år iaf, ska försöka blogga lite mer o lägga ut mer bilder, eller kanske vara lite duktigare o ta mer bilder;) så jag har något att lägga ut, hehe Måste börja jobba bort julmaten o lite annat från kroppen, städa huset mer kanske oxå;) Har klarat mig ganska bra hittils, men de e ju längt kvar;) hehe Men det är inga nyårslöften, det tänker jag inte ha några, bara smidigt att starta när det är nytt år;) Precis som när det är måndag, "Jag börjar alltid banta på en måndag!" hahahaha

1 kommentar:

Malin sa...

Å vi har varit duktiga! Har varit ute och gått minst 45 min varje dag;)!!! Den du! Kallt son f*n vissa dag men då e de ju bara varmare inne;)