fredag 27 november 2009

Ajajajaj


Tog sprutan igår:/ Ont i armen idag och lite smått illamående:( Annars gick det bra, var väldigt nervös när jag skulle gå dit men efter en liten stunds smärta med nålen så va de okej;) Sålänge jag inte tittar på nålen så går det ganska bra;) hehe lite fjompig jag vet;)



Idag är det äntligen fredag, det regna ute som det gjort typ hela veckan, bara så trött på det nu, trodde inte det kunde regna så många dagar i rad:/ Men tydligen så kan det det:/

Hoppas det kanske kan hålla upp lite tills jag ska hem o rida sen, är i skolan nu o försöker förstå mig på företagsekonomi, lycka till!:/

Ikväll blir det fredgasmiddag hos oss med potatisgratäng och kassler, mamma skulle kanske göra efterrätt;) mums!! Blir lugnt med idol som vanligt men måste ner en sväng i stallet på kvällen o putsa på Indi o packa inför morgondagens tävling, blir en lååååång dag:/ Men ska göra mitt bästa för att ha roligt!!:)

Skriver igen efter tävlingen så ni får veta hur det gått!;)

Inga kommentarer: