tisdag 10 november 2009

Nya ATV




Haha har ju inte lagt ut någon bild på den nya ATVn så tänkte jag skulle vara duktig att göra det nu;) Pontus tycker så mycket om den o vill köra hela tiden, o han har varit duktig o harvat paddocken åt mig en gång i veckan sedan han fick den:) Ett litet krav jag hade, hehe (Nattis o jag som åker på ena bilden, Pontus kör;))

Är i skolan nu o precis haft lite lunch, ska fortsätta jobba med grupparbetet nu som vi precis fått, blir nog spännande men ska nog gå bra;) hehe

Längtar så mycket till helgen nu, ska bli så himla skönt! Blev tydligen bio på söndag med fick jag precis höra, helt okej;) Ska bara hinna med mina små pållar men det ska nog gå, blir kanske lite lugnt med dom men kan nog hinna med o hålla igång dom iaf;)

Fick ett litet samtal häromdagen o pappa o Jocke o petra ska komma o hälsa på om ca 14 dagar, ska bli skoj att visa pappa hur vi bor;) Var ett tag sen vi träffades med;) så känns kul, planera lite mat bara, har en dag klar men behöver en maträtt till, kanske lite fläskfile?!;) Mumma!!

Ja ja ska nog börja jobba lite nu så vi kommer någonvart!;)

1 kommentar:

Natalie sa...

Haha ,, Där är ju jag !!!!! haha

// Natalie