fredag 20 november 2009

bortförklaringar

Jag vet att det bara är bortförklaring egentligen har jag tänkt skriva här flera dagar men ville ha in lite bilder från förra helgen först men har inte fått tummen ur o lagt in dem på datorn som vanligt, nu var jag faktiskt påväg att hämta kameran o göra det men ångrade mig när ja kom på att ja inte ska göra det här, hehe tar så lång tid att ladda upp dem på bloggen hemma. får göra det på skolan på måndag istället, LOVAR!!!!:)

Ikväll åker pappa, jocke o petra den långa vägen hit från sthlm för att hälsa på, ska bli så roligt. Så det är tur att jag är ledig idag för behöver pyssla om mina små hästar lite extra och städa huset som ser ut som en svinstia som vanligt:/ Baka lite ska jag göra oxå, tro det eller ej:) haha eller jag ska göra efterrätten till fredagsmiddagen hos mamma ikväll;) Väldigt ovanligt kan ja säga, brukar snarare vara jag som tar middag o mamma efterrätt, hon är lite duktigare på det än jag men ja tänkte ja skulle göra ett försök;)

Hade omtenta igår, man kan ju inte bli annat än irriterad på dom två som skriver frågor som ingen av oss förstod, 3 st frågor som man bara fick skriva något som som kanske kanske kanske kunde vara rätt:/ Men de som kändes bra kändes iaf väldigt bra så hoppas hoppas hoppas verkligen!

Nu ska ja ner i stallet o mocka lite o sen rida när hovis varit här;) på en halvrakad häst:/ jäkla klippmaskin!!!

Inga kommentarer: