torsdag 5 november 2009

Jag ser det snöar...

O nej det var inte roligt. Har legat lite vitt på backen idag men nu är det borta, skönt! Usch vad jag inte vill ha denna kyla, hatar det!!

Denna veckan har jag varit ledig två dagar, skönt men förstår inte varför. Har hunnit med ganska mycket tycker jag, men hästarna o städning i huset;) Igår lagade jag lax o potatis, okej jag vet att det inte är svårt men jag har faktiskt aldrig gjort lax förut så är ganska stolt över mig själv och kommer garanterat göra det fler gånger för lättare maträtt får man leta efter;) haha O sånt gillar ju jag. Snabbt o enkelt ska det vara!!

Lis fis kom hit idag o busade lite med mej, var med Indi i ryssby för sadelkoll vilket gick bra. Hon åkte för en stund sen men innan dess hann vi med en tur till mamma o spelade lite pingis med lilla Pontus oxå;) skoj skoj men svettigt värre när man spelar rund pingis på tre personer;) haha

Fick svaren på förra kursen idag och tyvärr klarade jag inte tentan:/ Kände det på mig iof men men, känns som det blir enklare att veta vad man ska plugga på till omtentan. Men lite goda nyheter är att jag blev godkänd på det individuella arbetet och grupparbetet så det behöver inte göras om iaf;) hehe

Just det förresten så vad jag på ge-kås i söndags, hittade massa julsaker o julgardiner som jag inte haft några, så längtar faktiskt efter julen, men inte snön;)

En sak till ;) Nästa helg blir det spa o hotell o tre rätters middag i tylösand!!! mohahaha vilket mys jag ska ha!!;)

1 kommentar:

Natalie sa...

Ojj ojj ganska mycket att göra eller ?? Föresten har du sett min blogg ?? Den heter www.nataliepalmsblogg.blogg.se

// Massor av kramar Natalie