fredag 23 januari 2009

3 år!

Nu är lilla ebba 3 år, hemskt vad åren går fort:)
Jag har inte varit hemma så mycket mer än nu på kvällen o ätit för haft lite mycket att göra i stallet. Eller det tog lite längre tid att tvätta mitt släp än jag hade tänkt mej;) Men fint blev det!

Kändes väldigt jobbigt de första dagarna när jag kom hit efter att ha varit i kläppen o en dag hemma. Saknar min pontus obeskrivligt mycket, men just nu jänns det lite bättre o jag räknar ned tills vi ses igen, 20 dagar kvar tills han kommer hit nu;)

Lisa fisa hann med att göra ett litet besök till lilla mig innan jag åkte i måndags, det var underbart som alltid:) Känns lite dumt bara att jag inte varit o hälsat på henne än:/ Men jag kommer, snart så;) hehe Idag är Lisa på besök i ljungby igen men inte för att träffa mej denna gången;) hihi

Är fullbokad ett par helger framöver nu, lite utgång imorgon, o kalas på söndag, kurs för Rickard nästa helg, o besök av Millan o Thomas helgen efter det o helgen efter det kommer min underbara Pontus hit. Efter det är det bara två veckor kvar till han fyller år o då ska jag antingen hem eller så kommer han hit igen:) Sen är det inte så mycket kvar av min tid på Gotland.

Nej usch vad klockan är mycket, 20.13, måste nog gå o lägga mej snart;)
Är lite imponerad av mig själv jag vet inte om ni tänkt på det men jag har haft stora bokstäver i början på varje mening i hela detta inlägget! Brukar vara FRUKTANSVÄRT dålig på det:)

Inga kommentarer: