lördag 17 januari 2009

hem?!

Känns inte som om jag har något hem. känns väl som om jag måste kalla gotland hem just nu eftersom jag faktiskt bor där nu men känns inte kul. åker hem (vart det nu är) imorgon, ska städa o så imorgon o vara ute ur stugan vid 11. har varit så skönt att vara på lite semester o vill inte åka hem. är så skönt när man bara kan vara sig själv. få sova med pontus o ha honom nära hela tiden. precis som jag är van vid. tänkte faktiskt boka en resa hem om några veckor, hade varit skönt. hade inte tänkt göra det men känns lite långt att inte få komma hem föns till påsk vilket är planen. men vi får se!

var riktigt sköna åk i backen idag sista dagen. fegade ur på hoppen bara men har ju ändå bildbevis på hoppen innan;)

annars har veckan varit bra men gott fort precis som alltid när man ska göra något roligt:( blir en jobbig dag imorrn med lång bilresa o sen båtresa på kvällen. kommer inte vara särskillt pigg på måndag känns det som. men det borde jag nog vara för det blir mycket att göra. skitiga boxar efter folk som inte kan mocka ordentligt o många hästar att rida. ska ju igång med indi med. men men det löser sig säkert.

har slut på funderingar nu så får nog räcka med blogg för idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du har bildbevis så låt oss se ut.
Bilder Jessica!!!