torsdag 15 januari 2009

uno!!

var väldigt länge sen jag spelade men nu har vi spelat det typ varje kväll o de e riktigt roligt:) även om jag väldigt sällan vinner;) hehe

blev inte så mycket åkning idag eftersom det var 10 minus ute o spännena på brädan inte ville hålla. var nere o bytte dom o åkte o köpte en huva så imorn ska det nog gå o åka lite, sitter inne i värmen nu men ute e de 20 minus:/ får se om det blir någon utgång ikväll eller om ja kanske inte orkar, blev ganska hårt igår;)

bastade lite med pontus efter maten idag o det var skönt att bli lite varm efter att ja varit ute i kylan!

saknar mina kompisar, hade velat festa med dom ikväll o gå ut o dansa som vi gjort många gånger, finna inga som man kan ha så roligt med;)

tänker på min bästa kompis mamma, även om jag inte kände henne så väl så har hon gett mej mycket, en underbar dotter som jag fått chansen att lära känna och stöd när jag behövt det som mest, det telefonsamtalet kommer jag aldrig att glömma, mycket tårar från min sida och lugnande ord från henne. låt henne vila i frid o låt dom hennes närmaste minnas henne för allt fint hon gjort o gett dom o alla andra.

jag tänker på er!

1 kommentar:

Elin sa...

Jag kommer också ihåg det där samtalet ni hade.
Nu börjar jag gråta lite grann. Usch vad jag saknar dig Jessi, jag hade verkligen behövt dig nu. Älskar dig. DU är min bästa vän.b