söndag 25 januari 2009

Barnkalas

Jessi var duktig o blåste upp nätstan alla ballonger så huvudet nästan sprängdes. Pyntade i huset o gjorde fin fin tårta:) Vid 2 kom lite kompisar till Ebba o dom lekteo sen fikade vi allesammans o sedan blev det fiskdamm en stund innan det var dags för dem att gå hem. Blev ett ganska litet kalas men jag tror Ebba var nöjd iallafall o det är ju huvudsaken;)

Var ute igår, jag o Mia. Var på hamnplan först o titta på modevisning o åt lite mat. Sedan åkte vi till Munken o dansade o hade skoj. Tråkigt bara att DJ:n var sååååå fruktansvärt dålig o spelade kass musik. Åkte hem vid halv 2 typ o var som vanligt efter en utekväll skönt o lägga sig i sängen:) Stackars Mia som fick amma o grejer under natten, hade Jessi aldrig vaknat o gjort:) haha

Varit helt ledig idag från pållarna så imorgon blir det rida av igen:) Ska eventuellt åka o löshoppa Phantacy på em/kväll. Så blir nog tidigt i säng för mej ikväll:) Man kan ju inte sova så länge på morgonen när det bor barn i huset;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara så du vet=) JODDLA KOMMER TILL LJUNGBY!!!!!!!!! Jippi säger jag bara! 28 Mars kommer de=)=)=) Jag ska dit även om jag har mega mage. Och BJÖRN ROSENSTRÖM den 30 Maj! Då ska jag oxå dit! Men Micke får vara hemma med den lill*.=) hihi. Ska titta på lite små söta ponnyer nu när det blir regional dressyr, ska blir riktigt roligt. Saknar dig gumman!! Pusspuss