fredag 30 januari 2009

pengar pengar pengar

Det är så stor del av livet som är beroende av pengar. Just nu har jag noll av det typ såg jag precis. Pontus har dessutom precis beställt fäljar till min bil som jag visserligen har pengar undanstoppat till men det har känts ganska skönt att veta att man har något att gå till om det skulle krisa sen när ja åker hem. Men men det löser sig väl:/

Blev klar tidigare i stallet idag så är hemma nu o myser lite, skönt att bli klar tidigare ibland för det brukar bli ganska långa dagar annars. Var o hoppade hollan boll igår för Jan vilket gick toppen. Hon måste tycka väldigt mycket om dom där hoppträningarna för honom för hon har aldrig varit så pigg på hinder som hon är när jag rider för honom nu:) Men det är bara kul!

Annars har det väl inte hänt så mycket denna veckan, allt har flytit på bra. Är kurs för Rickard hela helgen så blir mycket då.
Utgång nästa helg när Millan kommer hit, hade varit roligt:) Får se om Lisa kanske kan komma hit något mer innan jag åker hem så kan vi gå ut här en gång till;) Annars får vi ta det i lilla staden Ljungby när jag kommer hem, det går ju bra det med. hehe.

Nej nu får det vara allt för idag. Har massa grejer jag skulle kunna skriva om men jag kommer inte på något bra sätt o skriva det, så det får bli en annan gång.

Inga kommentarer: