onsdag 27 maj 2009

Dag 2


idag var andra dagen i lilla hoppsans liv (jag tycker vi ska kalla henne hoppsan;)
Mamma och doyyer fick vara ute lite på förmiddagen i en liten hage som lill tjejn tyckte var alldeles för liten;) hon var i staketet lite här och där o ville aldrig ligga still o vila;) men det är vi glada för arr hon är pigg o vaken, lite jobbigt att behöva passa hela tiden bara, men allt gick bra o hon busade som bara den.

Jag o Pontus o Mio har gjort hagar hela dagen typ idag vilket faktiskt gick ganska smärt fritt;) gick för som bara den tycker jag men det är lite lite kvar;)

Under kvällen har jag o Pontus flyttat det sista från lägenheten, känns konsigt men bra!:)
Imorgon ska det städas men tror inte det ska ta så himla lång tid när man är två o lägenheten inte är så stor;) Ska till banken imorgon oxå o skriva papper till lånen som vi fått godkända:)
Nu längtar jag bara tills vi får ha huset för oss själva o kan börja fixa fint, just nu ser det ut som ett bombnedslag här hemma tycker jag:( men men det går ju att stå ut när man vet att det bara är för en kort tid:)

Nu ligger pontus här o sover bredvid mej så är väl bäst jag gör det med så jag orkar med städningen imorgon!!

Inga kommentarer: