söndag 17 maj 2009

Dressyr

Idag var det dressyrtävling för lilla Indi!
Badade honom igår så han blänkte så fint i solen idag;) Blev dock inga knoppar för det orkade jag inte med, hehe. Startade ju bara som unghäst:)

I första klassen var det lite att titta på så då blev han lite spänd men vi tog oss igenom programmet utan större missar. Fick ganska många sjuor;) Sammanlagt 60% vilket jag var mycket nöjd med!
I andra klassen var han inte lika tittig men väääääldigt trött:) Klart när man är en sån liten kille, Men vi kämpade på o fick faktiskt 62%, Hamnade någonstans i mitten som placering, så jag är supernöjd med honom!! Han blev glad när vi kom hem o han fick gå ut i hagen iaf;)

Annars har helgen varit ganska lugn, var hos Lisa igår o hälsade på hennes lilla fölis;) Eller var självklart där för att träffa Lisa men passade på att pussa lite på den lilla söta mulen när jag ändå var där;) Vi gick på stan lite o åt lite lunch o så. En mycket bra dag helt enkelt. Sedan blev det grillat hemma med min underbara familj!;)

Nästa helg blir det dop på gotland, åker på fredag kväll o kommer hem på söndag morgon så blir inte så länge, men jag får en dag med mina brors barn iaf;) O bror med fru såklart;)

Måste till Malin denna veckan med o titta på lilla John, som ni kanske förstår då så har hon äntligen pluppat ut den lilla bebisen som blev en kille. Tittade på bebiskläder när jag o Lisa gick på stan o det är ju bara så roligt!:)

Inga kommentarer: