söndag 31 maj 2009

Björn Rosenström


Igår var det utgång i lilla Ljungby som gällde;) Blev förfest hos Vicky innan o träffade lite nytt folk o så, alltid roligt.

Blev såklart lite singstar med o vips var klockan 22.

Ner till garvaren gick vi utan mina höga klackar, valde ett par sköna men inte fullt så snygga skor vilket jag ångrade sen när jag tänkte på hur ledsna mina fina skor var som fick stå kvar i Vickys lägenhet:(

Men men dansade som galningar hela kvällen så när väl Björn kom på scen vid typ 00.30 så var vi helt slut, jag har nog aldrig stått o gäspat på dansgolvet;) o jag som ändå var yngst, hahaha inte tillräckligt ung då. Blev ute till stängning iaf o sen kom min underbara o hämtade mig så åkte vi hem o sov!!!!


Sov till 10.30 idag vilket var mycket skönt. Kunde gå ut o äta frukost på verandan sedan vilket var helt underbart skönt, sitter där nu igen o vara myser, idag är nog varmaste dagen hittills iaf, and I löööv it!!!


Orkar inte göra så mycket bara, borde rida men tycker det är lite för varmt för både mig o hästen just nu, så då borde jag rensa rabatten eller klippa gräset men känner inte för något av dessa:(


Nu har nog Pontus fått igång sin fyr hjuling hör jag så bäst jag kollar ;)

3 kommentarer:

Malin sa...

Hehe festade du med Diana?=)

Heidi sa...

finns några bilder från tävlingen i lördgas.. vill du ha ngn i original strl så skriv vilka :)

Heidi sa...

http://www.pixbox.se/alb1076018

glömde länken ;)