torsdag 11 juni 2009

allt o ingenting

Jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga nu men hinner ju aldrig någonting! Hinner inte nu heller egentligen men tänkte jag skulle uppdatera lite iaf;)

Fullt hus har det varit i snart två veckor nu med 4 hundar o 8 pers sammanlagt. Christer, Mia, Ebba o Herman är här.
Huset är vårat men mammas o Petris är inte klart än så vi bor allihopa.

Var pingstpokalen föra helgen, vann dressyren o 110m;) Var en rolig dag som alltid;) Tack Heidi för att du var så duktig o tog kort, jag är inte van vid att jag har en kamera så glömde den såklart hemma;)

Var o red hollan o indi i christinas ridhus igår i torpa, Mia red hollan o jag indi, lite litet ridhus för en unghäst men det var roligt att se min fina tjej gå så fint när Mia red;) även om dom hade lite problem att komma överrens i början;)

Blir eventuellt tävling i helgen på indi så får se hur det går;)

Ska ner o hämta gamle mannen i hagen nu för en liten tur i skogen. Hoppsan växer så det knakar o hästarna verkar väldigt nöjda med att gå på bete. Igår regnade det dick väldigt mycket så dom fick komma in lite då:)

Ja ja nu har jag gjort en liten uppdate iaf så bäst jag rör mig ner mot stallet nu!

Btw håller med Elin om Greys Anatomy, Man blir helt besatt av en sådan serie så ja vet inte hur jag ska klara sommaren utan den nu när den slutar såhär!:/

Inga kommentarer: