torsdag 25 juni 2009

Svettig som en gris;)




Haha ja det var precis vad jag o min häst var igår när vi tränat för Per Sandgaard:) Men roligt var det o det känns lite o kroppen idag efter det vi jobbade på;)

Lisa kom dagen innan oxå o då tog jag mitt första dopp på kvällen för i år, men den lilla sjöen var iskall så det blev verkligen bara dopp;) Hoppas att det ska bli varmare snart så man kan bada ordentligt:)

Lisa följde oxå med på träningen igår o agerade fotograf:) Finns ingen bättre än lisa på o fota!
Som ni kanske ser om jag lyckas få fram bilderna;) Hollan boll är ju bara vackrast!

Idag är det sol o varmt igen som det varit hela veckan än så länge, helt underbart! Ska gå ner o hämta Indi i hage nu o rida lite på honom innan det blir alldeles för varmt, sen måste jag nog hjälpa Christer lite med bygget, isolerade massa väggar igår, skoj men kli kli;)

2 kommentarer:

bror ingarö sa...

men ja då!! din bror.
jag e väll osso bra på att fota :(

Elin sa...

Åh, lilla Hållidig - vad fin hon är! Du med fetknopp! :-)