lördag 13 juni 2009

Tävling


Idag har jag o min lilla prins varit o tävlat i hylte!

Vädret var inte det bästa kanske men det öste inte ner iaf!;)

I första klassen var vi lite spända som vanligt o banan var BLÖT!!!!!!! Men min lilla prins tog sig igenom ändå o vi fick 66% o kom 4:a vilket matte var mycket nöjd med;)

I andra klassen var underlaget nästan sämre o det var ett svårare program på lång bana som vi inte riktigt orkar med än men vi kämpade o fick 65% faktiskt! vet inte om det blev någon placering eftersom det var så många kvar o vi inte orkade vänta men när jag åkte låg jag 1:a av dom fyra som ridit;) hehe men det ändrades nog sen!

Så idag var en bra dag o Prinsessan var duktig på banan när jag kom hem;) Mia hjälpte mej lite o damen fick jobba ordentligt, matte oxå!!


Får se om det blir något roligt ikväll eller om det bara blir lugnt i soffan:/

1 kommentar:

Elin sa...

Har du inte kollat var du hamnade ?! Det måste du ju göra flicka lilla. Fan va fin han är Jessi! Du har verkligen gjort ett jävla kanonjobb! Älskar dig o är så stolt över dig!