söndag 21 juni 2009

sommar!!

Jag har hört att det ska bli sommar nästa vecka. Känns väl lite långt borta med tanke på att regnet öser ner ute just nu:/ Fast har iof varit ganska fint väder idag. Hann med att klippa gräset innan iaf;) Är ju min uppgift nu när vi bor här eftersom Pontus inte kan göra det pga sin allergi:(

Igår rensade vi ut typ hela huset på mammas o Petris saker, har fyllt ett rum med deras grejer som vi inte orkade packa ordentligt men sen är typ resten av huset vårat nu!;) Har börjat "inreda" lite men behöver lite mer grejer, som mattor, gardiner o små möbler. Men jag tror det kommer bli riktigt bra! Är så skönt att få dela ett hus med min underbara Pontus, önskar bara vi kan få sovrummet klart så vi kan sova där istället för i biorummet, men det är mycket kvar tills dess:/

Idag har ja ridit mina pållar o haft två lektioner under dagen medans Pontus var på IKEA med mamma o Petri o hjälpte dem hämta hem sitt kök! Nu har vi pysslat lite o kivats lite om tavlor o grejer så snart är det dags för lite mat!;)
Pontus lagar köttfärssås o spagetti, mums!!!

Nästa vecka blir en tuff vecka för min feta ardenner;) haha

Inga kommentarer: