onsdag 17 juni 2009

Nu är slangen väck!


Japp japp, gick faktiskt bättre än jag trott o ta ut den, hade tänkt att mamma skulle få göra det men jag klarade det själv!;) Det ser fint ut nu så jag hoppas det läker som det ska nu även utan slangen. Såhär såg det ut när vi kom hem från vet:/


Imorgon åker fam Gottwald hem till ön igen o det inklussive Lakrits vilket självklart är tråkigt men skönt att slippa ha sån koll på hundarna som inte funkar ihop. Vill inte åka till helsingborg igen juh;)

Tråkigt att dom åker så tidigt, o mamma o Petri bor i deras nya husvagn som står borta vid det nya huset, det kommer bli mycket tomt:/ både skönt o tråkigt. Har handlat massa grejer på IKEA så vi har o göra nu lite;) Ska bli så himla kul att få göra iordning, men det är mycket. känner lite press på taket o golvet men efter det är det bara roliga saker;)


Midsommarafton ser mycket bra ut tycker jag, sova till 12 i vårat egna hus.

Äta brunch med mamma o petri.

Grilla på kvällen o bara lata oss hela dagen, spelar ingen roll vad det är för väder för vi ska inte göra något speciellt;) Klart alltid skönt med sol;)


Aha glömde nästan, nästa vecka blir en tung vecka, men rolig, speciellt på onsdagen eller torsdagen eftersom jag ska rida Hollan Boll för ingen mindre än PER SANDGARD!!!!
haha deni!!

Inga kommentarer: