fredag 8 maj 2009

kamera

Skulle verkligen behöva en bra kamera så jag kan börja ta lite kort på saker o ting, min bil tex, har inte ett enda kort på den o det är lite störande! Ska nog sno med mej Petris kamera någon dag kanske om jag får;)

Idag gick det bra att fånga mina lilla häst, gick riktigt bra att rida med, red dressyr i paddocken o ibland är det bara helt underbart att rida, det kändes som om vi dansade fram, vi var ett! sånna känslor kan man leva på länge. Min lilla pojke fick oxå springa lite i paddocken o det gick bra med honom oxå, är dock inte samma sak att rida honom eftersom han inte är så gammal o kan så mycket men känslan börjar närma sig, o det går betydligt mycket fortare än vad det gjort med hollan bollan. Så snart så;)

Ska ha lektion för Rebecka o lilla Dickens idag, nu har hon äntligen börjat hitta lilla knappar på min gamla ponny, såg riktigt bra ut häromdagen. förra fredagen dom red lektion satt jag upp o red lite jag oxå, så underbar o söt han är lilla killen. ska rida honom lite åt henne nästa vecka så det ser jag fram emot;) kan ju inte rida alltför mycket bara då jag kanske är aningens för tung för honom, men en liten stund klarar han nog av;)

När jag ändå talar om vikten så kan jag ju berätta att idag är det 2,6 kg kvar till min målvikt.

Jag började på 84kg och är nu nere på 67,6, känner mig ganska stolt faktiskt o hoppas att jag kan hålla detta nu.

1 kommentar:

Jennie sa...

Hej Jessica! Såg bilderna Lisa la upp och jäklar vad smal och fin du är :) Du har ju alltid varit fin, men du vet vad jag menar :) Så vad är hemligheten? Vill också gå ner i vikt, så jag letar runt efter tips :) Hoppas allt är bra med dig annars! :)

// Jennie J