fredag 15 maj 2009

Sitt!!

Det ordet hör jag ofta tycker jag, iallafall när hundarna är i närheten;) haha
Aggi var duktig idag och var med mej o mamma ute i skogen på en liten tur med hästarna, höll bara på o rida över henne en gång;) hehe

Denna veckan känns som om den gått väldigt sakta tycker jag, har ridit Dickens två gånger nu när Rebecka var borta och det var mycket roligt;) Han är så fin o söt den lilla ponnysen, idag är Rebecka hemma så då ska hon o Mio rida lektion lite senare. Då får vi se om det gjort någon skillnad att jag ridit honom lite.

Tävlade i söndags med Hollanboll, hoppning 1m o 110m.

Gick ganska bra. Hade ett pet på näst sista hindret i omhoppningen i 1m. I 110m var jag lite klantig så där rev vi näst sista hindret i grunden. Men annars var hon duktig o hoppade allt iaf;)

Denna helgen blir det dressyrtävling med Indi som gäller. Får väl se hur det går, har jobbat honom mycket låg o rund i formen så han har en förmåga att gå väldigt högt i formen, vilket han gjort enda sedan han var liten, red lektion för Carina igår o då blev det riktigt bra till slut så vi får väl se;)

Malin har fått en liten pojke förresten! Stort Grattis till henne o Micke, o lilla John såklart! Måste åka o köpa lite bebiskläder till den lilla;) hihi

Nej nu ska ja gå o rida min lilla totto om jag får tag på henne;)

Två veckor kvar tills Pontus flyttar hit helt, o förhoppningsvis inte alltför länge tills vi bor här själva!!;)

Inga kommentarer: