tisdag 7 juli 2009

Däckia

Är på Däckia nu o har precis städat bilen lite, blev så fin så fin;)
Pontus håller nu på att byta ut mina dimljus till blå lampor, finns ju inget jag kan göra då så tänkte jag skriver lite istället;) Blir nog fint när det blir klart;)

Longerade två hästar idag, är så fruktansvärt tråkigt, två st på raken dessutom, suck!
Men det gick bra dom skötte sig båda två, kom på att jag måste planera in lite vila för dom båda i sommar men vet inte riktigt hur det ska gå eftersom det är träningar o tvälingar typ varje helg:/ Har en liten lösning så får se om det blir bra;)

Bestämt datum för en inflyttningsfest nu, vilken blir fredagen v.32 tror jag det var:) hmm, ehe jo men det var det nog, min lilla Elin kommer då iaf så det ska bli super. Lite grilla o så tänkte jag. Kanske ska säga det till Pontus med, haha.

Några veckor efter det försöker jag o Nadine (en väldigt kär gammal vän) planera in ett litet besök av henne o hennes sambo hos oss, är inte så lätt när nästan alla helgerna är uppbokade med tävlingar o träningar som sagt men vi ska nog kunna lösa det om hennes karl kan ta lite ledigt;) Hoppas!

Nu ser jag min bil åka upp o ner på lyften så kanske bäst ja går o kollar om den kanske är klar?! eller man kanske kan hjälpa till?! hahah jo visst;)

Inga kommentarer: