tisdag 21 juli 2009

Wild West Steak House



Har precis kommit hem därifrån o är så mätt så jag bara vill

kräkas!! Var super gott som alltid men man äter ju mer än man borde. Skrev till Mia att jag aldrig vill äta såhär mycket igen, men det har man väl sagt hundra gånger som hon sa;) Men men blir nog sängen snart så då får magen arbeta lite medans jag sover;) hihi

Lis Fis kom hit igår kväll med lite filmer, såg en igår som jag NÄSTAN önskar att jag inte sett, att se dom avliva hunden väcker gamla minnen, kommer inte ihåg vad filmen hette men grät gjorde jag, annars var den bra;) Lisa sov kvar o imorrse blev det en film till, som kanske inte var lika bra men mysigt var det;)

Lisa åkte hem vid lunch o ja o Pontus gick upp till mamma o petri o satte upp lite panel, hann med ett bad tillsammans innan vi åkte till Wild West;) Hann tyvärr inte rida idag:/

Bröllopet i helgen var toppen, god mat o trevligt folk;) Hittade världens finaste klänning under en snabb shoppingrunda i den lilla staden som fanns på öland, den hade jag såklart på bröllopet, säg gärna vad ni tycker för jag fullkomligt älskar den;)
Pontus gick dock hem tidigt, hmmm undrar varför;) hahahaha
Jag o Mia o Ellis var kvar längts, dansade o drack, trevligt trevligt. Tråkigt väder bara:/ Inte mycket bättre här hemma iof:(

Imorgon kommer Pontus bror med familj o hälsar på, o på söndag kommer Jocke o Petra (min tredje bror som gifte sig på öland nu;)) Blir mycket att stå i men det är alltid roligt med folk. Snart kommer min Elin hit med, oj så jag längtar!!!
Nu kallar sängen, måste sova, mycket att göra imorgon som vanligt;)



2 kommentarer:

Elin sa...

Underbar klänning! I LÖÖV it!

Anonym sa...

Jättefin klänning!!!!

(Har sett den innan men den e snyggast på dig!)