fredag 17 juli 2009

Lite av varje

Har varit lite dålig på att skriva, sorry:/

Tävlade andra omgången av Euro mirror i onsdags.
Mörka moln hotade när jag skulle rida första klassen, men jag klarade mig innan ösregnet kom. Hollan gick bra o vi gick felfritt, men blev lite missförstånd i omhoppningen så fick inte så bra tid som jag hade hoppats på men räckte till en tionde plats;)

Innan andra klassen hade det öst ner regn o fortsatte när jag skulle rida:/ Banan var duktigt blöt så vi satsade på att bara komma runt, men tror aldrig hon gått så bra innan:) gick klockrent runt bana o omhoppning men pga underlaget tog jag ganska stora svängar så blev ett tidsfel i omhoppningen o hamnade två utanför placering vilket blev en elfte plats tror jag;) Är super nöjd med hela dagen!!

Samma dag kom Micke o co som varit hos oss några dagar o idag lämnade vi dom hemma för att ta husvagnen till öland åt mia o christer. Sitter nu ute o pratar lite med syskon:) Imorgon blir det bröllop, skoj!
Får se hur det blir med klänningen bara, om det blir fint:/

Ja ja nu börjar fingrarna vara lite stela o kalla så det får vara färdigt för idag;)

Bilder kommer;)

1 kommentar:

Malin sa...

Finns några dåliga bilder här: http://www.pixbox.se/alb_show_id62515_page0.html De blev tyvärr väldigt suddiga!