söndag 12 juli 2009

Kurs




Jaha då var helgens träningar över, en lyckad helg med lagom mycket regn;) Jag kom faktiskt undan med bara någon droppe på lördagen:)


Indi gick fredag o lördag o idag red ja min lilla boll:) Alla träningar gick bra men Indi var lite okoncentrerad på lördagen, han hade kanske inte sovit så mycket då han sov över hos Carina, han är ju inte van vid det min lilla plutt;)




Sitter i soffan nu o tar det lite lugnt, usch det är så mycket o göra så jag vill bara inte göra någonting, vill bara mysa o pyssla lite, men måste få sovrummet färdigt o speciellt garderoberna så folk har någonstans att sova när dom kommer på onsdag;)




Till helgen blir det öland o bröllop för hela slanten;) ska bli skoj, ska se om jag kan hitta något att ha på mig bara, blir nog lite halmstad imorgon så ja hoppas jag hittar något.




Är nyfiken på hur det gått för Elin att tävla i helgen, inget skrivet på bloggen o ingen som svarar i telefonen:( hmm




På onsdag ska jag själv tävla lite på Hollan boll i sickinge, andra omgången i Euro mirror så då blir det lite press om vi ska ha någon chans, snuttan måste lyfta på benen;) Men det går säkert bra, o gör det inte det så har vi säkert roligt iaf, synd bara att det går så fort runt på banan, man vill ju alltid hoppa mera;)




japp japp, överst på listan just nu är väl tisdag då malin o micke o john kommer på besök på eftermiddagen, Malin o ja ska rida mina små pållar lite o sen tänkte vi grilla lite, mys! hoppas på fint väder bara!;)

1 kommentar:

Elin sa...

Älskling, har inte sett att du har ringt... Har säkert råkat klicka bort det missade isf. Men nu finns det ett lååångt inlägg om tävlingen plus videos på alla tre lopp! :-)
Vilka fina bilder ifrån träningarna, de är fina dina kusar och du är så duktigt. OCH SMAL. Jäklar, det kommer inte bli roligt att komma o hälsa på dig om du ska se ut så där :-(