lördag 4 juli 2009

vamt....


idag är det varmt, som det varit typ alla andra dagar oxå hehe, men jag klagar inte, tycker om det så länge man inte behöver anstränga sej så mycket;)

Har precis varit o badat i Källshult med Pontus, var faktiskt riktigt skönt men blåste lite där, känns härligt nu efterråt när man är lite svalare, men det ändrar sig nog fort;)

Börjar bli lite ordning nu här hemma men långt ifrån klart. Finns så mycket o göra så man istället inte gör någonting bara för att man inte vet vad man ska göra:/ Men Pontus har målat taket i sovrummet idag iaf o strax tänkte vi gå o rensa bort allt skräp från framsidan o ställa dit ett litet bord o någon stol kanske;) Blir nog fint tror jag!

Var men Malin o hälsade på Sam igår, red honom lite oxå o hoppade några skutt, han är så snäll den killen;) Sedan bar det av till Helsingborg i bilen utan ac o hämta Nookisen, han var ganska loj men mår förhoppningsvis bra, en liten bit plats har han ju kvar i magen men vi hoppas den ska komma ut den naturliga vägen, annars blir det operation:/ Men idag verkar han piggare o han äter o dricker som han ska, har dock inte gjort nr 2 än men han får iof inte så mycket mat än så det kommer väl senade hoppas jag. Annars får jag ringa o fråga hur länge man ska vänta:/

Helgen blir nog lugn, skönt faktiskt o bara gå hemma o pyssla lite, inga måsten. Men känner för lite folk omkring mej, börjar bli lite jobbigt o gå hemma hela dagarna, så alla som vill komma o hälsa på är välkomna!!:)

Bäst jag går o tar av mig min blöta bikini nu så vi kan börja bära skräp!;)

Inga kommentarer: