torsdag 13 augusti 2009

ber så hemskt mycket om ursäkt..

...för att jag inte skrivit, men ju längre man väntar med att skriva desto jobbigare blir det eftersom man vet att man inte bara kan skriva om just denna dagen utan kanske måste uppdatera de dagar man inte skrivit:/
Tänkte försöka göra detta lite kort bara nu o sen fortsätta som vanligt:)

Elin kom hit förra veckan o allt var toppen, underbart att ha henne här! Blev inflyttningsfest på fredagen förra veckan med ca:20 pers, iaf i början, sedan droppade det av lite folk men det är ju alltid dom som är trogna vänner o stannar;) Tycker det blev en ganska lyckad kväll o jag tror många hade det trevligt iaf, Mio är alltid bästa partypinglan!;)
Dagen efter blev det mest mys o lugnt:)

Elin stannade till måndag eftersom vi bestämde oss för att äta lite kräftor på söndagen, gott gott!

Blev sjuk på måndagen o var jättedåligt måndag o tisdag, nu känns det bättre iaf o är mest som en förkylning, men var lite orolig att det var halsfluss:/ Men nu är det bara snor i näsan;) hehe

Det var en ganska snabb uppdat tycker jag men tror jag fick med det mesta;)

Idag har jag varit inne på högskolan i Ljungby för att vara på en "intervju" till Industriell försäljning som jag sökt till, en tvåårig utbilning, så ja tro det eller ej men Jessi tänkte faktiskt plugga!:) Gick nog över förväntan, fick lite uppgifter o skulle presentera en produkt som jag skulle "sälja" sedan lite prat o frågor från tre personer som var med o till sist en matteuppgift!!! aaahhh min hjärna la av, matte var länge sedan jag behövde bry mig om:/ men efter ett tag o lite "hjälp" om hur jag skulle tolka vissa av frågorna så gick det faktiskt ganska bra:) Så tror jag faktiskt kan ha en liten chans att komma in på den linjen, ska faktiskt bli ganska roligt:)

Sedan åkte jag till Malin o John (sötnosen:)) vi gick ner på stan en liten sväng o sedan åt vi langos med pojkarna! MUMMA!!!!!!!!!!!!

När jag kom hem vid 8 gick jag o mio o hämtade hoppsan o malou för att last träna lite, har tränat henne på att gå i grimma hela veckan vilket faktiskt har gått bra, o lastningen idag gick över förväntan, hoppsan tyckte in det var så märkvärdigt att gå in i transporten o stå o pussa på mamma medans hon åt;) så det är vi nöjda med.
har byggt lite hinder i paddocken med som vi ska hoppa imorgon, skoj skoj!

Till halmstad o hämta sängen som har kommit imorgon med!!!!!!! åh så skönt jag ska sova sen;)

Inga kommentarer: